בדיגיטל הייפ אנחנו
עושים יותר מרק שיווק

אנחנו נכנסים לעומק, מכירים את האקוסיסטים שלך ומשתלבים בו באופן טבעי.

זה הזמן להכיר את הסטנדרט החדש בשיווק דיגיטלי.

3 דברים ראשוניים לעשות בעמוד הלינקדאין העסקי שלכם

3 דברים ראשוניים לעשות בעמוד הלינקדאין העסקי שלכם

לינקדאין הוא פלטפורמה חיונית לבניית נוכחות מקוונת חזקה לעסק שלכם. עמוד עסקי מעודכן ומושך יכול לסייע בהגדלת החשיפה, משיכת לקוחות פוטנציאליים ויצירת הזדמנויות עסקיות.

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה היא מפתח להצלחה עסקית. לינקדאין, כרשת החברתית המקצועית המובילה בעולם, מציעה הזדמנות ייחודית לעסקים להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים ומומחים בתעשייה. עמוד עסקי מתוחזק היטב בלינקדאין יכול:

 

 

הנה שלושה צעדים חשובים שיעזרו לכם למקסם את העמוד העסקי שלכם בלינקדאין:

  1. כתיבת אודות עדכני

החלק של ה-"About"הוא המקום להציג את הסיפור של העסק שלכם ולהדגיש את הערך הייחודי שאתם מציעים. טיפים לכתיבת אודות אפקטיבי:

  • פתחו עם משפט מושך שמתמצת את מהות העסק שלכם.
  • תארו את המוצרים או השירותים העיקריים שלכם.
  • הדגישו את היתרונות והערך שאתם מביאים ללקוחות.
  • כללו מילות מפתח רלוונטיות לתחום שלכם לשיפור ה-SEO.
  • הוסיפו call-to-action ברור, כמו הזמנה לבקר באתר או ליצור קשר.

טיפ פרו: עמוד לינקדאין מאונדקס גם בגוגל, כתיבה נכונה של האודות תעלה את החשיפות שלכם בגוגל.

 

  1. יצירת Tagline עוצמתי

הטאגליין הוא הרושם הראשוני של העסק שלכם בלינקדאין. הוא צריך לתפוס את תשומת הלב ולתמצת את הערך הייחודי של העסק.

טיפים ליצירת Tagline אפקטיבית:

  • היו ברורים וממוקדים לגבי מה העסק שלכם מציע.
  • הדגישו את היתרון התחרותי או את ה-USP (Unique Selling Proposition) שלכם.
  • השתמשו בשפה שמדברת ישירות אל קהל היעד שלכם.
  • שקלו לכלול את התעשייה או את השוק שאתם משרתים.

טיפ פרו: הטאגליין מוגבל ל-120 תווים, תשתמשו בהם כדי להדגיש את העיקר, את הליבה של העסק.

 

  1. התאמת ה-LinkedIn Public URL

יצירת כתובת URL מותאמת אישית נראה מקצועי יותר ומקל על אנשים למצוא את העמוד העסקי שלכם. הנה כיצד לשנות אותו:

  • היכנסו לעמוד העסקי שלכם בלינקדאין.
  • לחצו על "Admin tools" בפינה הימנית העליונה.
  • בחרו ב-"Public URL".
  • ערכו את ה-URL כך שיכלול את שם העסק שלכם או מילת מפתח רלוונטית.
  • לחצו על "Save".
  • לאחר שינוי ה-URL, הקפידו להשתמש בו בכל החומרים השיווקיים שלכם, כולל אתר האינטרנט, כרטיסי ביקור וחתימות מייל.

חשוב לזכור

שלושת הצעדים הללו הם רק ההתחלה בבניית נוכחות חזקה בלינקדאין. הם מהווים את הבסיס ליצירת עמוד עסקי מושך ומקצועי, אך יש עוד הרבה שאפשר וכדאי לעשות כדי למקסם את ההשפעה שלכם בפלטפורמה זו.

ככל שתשקיעו יותר בנוכחות שלכם בלינקדאין, כך תראו תוצאות טובות יותר. בניית מותג חזק ורשת קשרים איכותית היא תהליך מתמשך. התמידו, היו עקביים, והתאימו את האסטרטגיה שלכם בהתאם לתגובות ולתוצאות שאתם מקבלים.

עם יישום הצעדים הבסיסיים הללו והמשך פיתוח האסטרטגיה שלכם בלינקדאין, תוכלו להפוך את העמוד העסקי שלכם למנוע צמיחה משמעותי.

 

 

 

מאמרים שיעניינו אותך

3 דברים ראשוניים לעשות בעמוד הלינקדאין העסקי שלכם

3 סודות מקצועיים לשיפור העמוד העסקי שלכם בלינקדאין

Invite Connections: הנשק הסודי להגדלת העוקבים בלינקדאין

Skip to content